METAMORFÓZIS

2003 Roxer 2.0
2008 Roxer
Springer & Jacoby
2015 Springer & Jacoby
Budapest

4K

KREATIVITÁS

Hogyan születnek a Nagy Ötleteink? Fogalmunk sincs. Mi a Nagy Megoldást keressük. Lehet, hogy egyszer ülünk le. Lehet, hogy tízszer. Azután valakinek a fejéből kipattan egy fantasztikus ötlet…
…amit kidobunk egy hatékonyabb megoldás kedvéért.

Előfordul, hogy egy erre járó múzsa homlokon csókol bennünket, és olyan egyedi kampányt dolgozunk ki, amit tíz év múlva is büszkén emlegetünk. Az ügyfelünkkel együtt.

Vannak, akik díjakban mérik a kreativitást. Mi Nagy Megoldásokban.

KORREKTSÉG

Amikor Kennedy bejelentette, hogy az USA 9 év múlva embert juttat a Holdra, valószínűleg Neil Armstrong is kétkedve fogadta a tervet.

A piaci változások miatt egyre gyakrabban szembesülünk ambiciózus határidőkkel, amelyekhez az Apollo-program közel 20 milliárdos költségvetésénél némileg szerényebb büdzsék tartoznak.

Ezeket a projekteket csak úgy lehet sikeresen és pontosan befejezni, ha ügyfelünkkel közösen, korrekt módon határozzuk meg a célokat, az anyagi lehetőségeket, és a napi munka során is hatékonyan együttműködünk.

A kölcsönös korrektség alapozza meg a partnereinkkel ápolt hosszú távú kapcsolatot, amit többre becsülünk a pillanatnyi előnyöknél.

KVALITÁS

Ügynökségünknél egy fontosabb hajtóerő van a kávénál, ez pedig a szinergia. A kommunikáció különböző területein fejenként húsz éves tapasztalattal rendelkező alapítóink az ezredforduló óta segítik egymás munkáját, így negyed szavakból megértik egymást.

Jelentősebb ügyfeleink a Springer & Jacoby Budapest megalapítása előtt:

RTL Klub, Vivendi Telecom, Henkel, BMW, Chio, Westel, IEB és CIB, Danubius Rádió, Ferrero, Adidas, Reemtsma, SzRT, Pepsi, Törley, Hungarocamion, DHL, Nivea, Stollwerck, Canon, Zwack, Mobil Oil, Béres, Tchibo, KLM, Hervis, Wendy’s, Legrand Group, P&G Prestige, Millward Brown, Magyar Posta, Vodafone, GTS Datanet, Interware, Postabank, MNB, Universal Music, Opel, Nissan, Vileda, Osram, Schöller, Royal Brinkers.

KÖVETKEZETESSÉG

Ahhoz, hogy egy ház évekig álljon, nem elég a szilárd alap és a minőségi alapanyagok. Kell egy építész is, aki ért a statikához.

A kommunikáció terén ugyanennyire fontos a hosszú távú tervezés. Nem csak arra gondolunk, pillanatnyilag mivel lehet elérni a megadott célokat, hanem arra is, hogy az egymásra épülő kampányok hogyan teszik egyre stabilabbá a márka sikerét. Persze a stratégiai gondolkodás a saját jövőnk szempontjából is fontos. Ezért alapítottunk közös céget a Springer & Jacobyval, Németország egyik vezető reklámügynökségével.

ALAPÍTÓK

SIKOS PÉTER stratégiai vezető

Több évig két jelentős FMCG vállalatnál (Henkell & Söhnlein, Schöller) marketingvezetői és két ügynökségnél (Scholz & Friends, Akció) ügyvezetői feladatokat látott el.


Mérnökként megtanultam, hogy a helyes megoldások megtalálásához logikus, célratörő és kreatív gondolkodás kell.

SZŰCS "BILL" LÁSZLÓ kreatívvezető

Több évtizedes szövegírói tapasztalata mellett előszeretettel feszegeti a Prezi és a Powerpoint tudásának határait.


A kreatív munkák során mindig más célcsoport bőrébe bújunk. Ez kicsit tudathasadásos állapot, de élvezem…